26‏/10‏/2008

قلبى طاير معاك يا طير

3aziz 3eni said


كان نفسى اخد حبيبتى في ايدى واطلع فوق السحاب
ايدى ايه ...فى احضانى
لكن للاسف انا ما اعرفش اطير
حبيبتى فراشة بين الزهور بتطير وانا تقيل
انا حبيتها صحيح لكن مش قادر اقول بحبك
عارف انى خسران لكن مش مهم اكون خسران
المهم تفضل تطير بين الزهور
انطلقى يا حبيبتى
طول ما انت بعيد عن الارض
قلبى مخطوف منى
صحيح خايف عليكى
لكن مبسوط انك فوق السحاب بين الطيور
فراشة بين الجناين بتطير
عارفه لما كنت وحيد كنت حزين على نفسى
بعد ما عرفتك
بقيت حزين عليكى
ليه اربطك بحزام واخليك على الارض
هو فيه طير يتحبس؟
عصفور حزين
حزنه بيقطع فى لحمى
نفسى اقوله على اللى جوايا لكن
ياطير كفاية انك عارف انى هنا
كفاية انك تعرف ان فيه انسان موجود
انت ايه اللى رماك عليا
كنت انت ناقص
كفاياك اللى جواك...وسيبنى هنا على الارض وطير
صحيح حبيتك لكن.....هو انا استهال اقولك حبيتك
انت فين وانا فين
اش جاب السما للارض
ارجوك يا طير ما تبعدش عنى لكن ما تربطش نفسك بيا

ليست هناك تعليقات: